NAYAX ONLINE készpénzhelyettesítő fizetési rendszer 

Készpénzmentes automatahasználat a dolgozók részére, egyszerűen, de mégis ellenőrzött keretek között!  

  • Szeretné, ha kollégái egyszerűen vásárolhatnának a Cég által biztosított kávé- snack- vagy üdítőautomatából?  
  • Beosztástól függően külön keretösszegeket határozna meg számukra?
  • Szeretné Online nyomon követni a dolgozónkénti fogyasztást? 
  • Szeretné, ha aprópénz és papírpénz mellett VISA/MasterCard bankártyát is elfogadna az automatájuk? 

IGEN, megtalálta a tökéletes rendszert!  

A Sun Cafe Kft. nemcsak a kávészolgáltatás minőségében iránymutató, hanem az új generációs technológiák bevezetésében és használatában is.

Ennek egyik állomása Cégünk egyedülálló NAYAX készpénzhelyettesítő fizetési megoldása, amely A VISA és a MasterCard bankkártyákon felül, egyedülálló módon nemcsak a hozzávaló kulcsokkal és RFID kártyákkal működik, hanem BÁRMILYEN, beléptetésre vagy azonosításra használt 13.56 MHz-en működő RFID vagy NFC kártyával tökéletesen kompatibilis, és így a rendszerünk ezeket az azonosítókat is sajátjaként kezeli!

Egyedülálló NAYAX rendszerünk által teljeskörű vállalati Cash-LESS készpénzmentes fizetési szolgáltatás valósítható meg. 

Integrált megoldás, mely egy hardverben integrálja a Vending iparágra kifejlesztett telemetriás és készpénzmentes fizetési megoldásokat, a bankkártya kezeléssel.

OnLine Webes felülettel!

Lásson minden tranzakciót azonnal, ONLINE!

Rendeljen hozzá a rendszerhez egyszerűen egy új kollégát, változtasson a beállított keretösszegen, adjon ki akár extra kedvezményeket, mindezt 1 gombnyomásra! Mindezt egy hihetetlenül egyszerű és átlátható webes felületen!

WEB alapú SQL adatbázismotorral rendelkező központi vezérlő és ellenőrző alkalmazás valós idejű Telemetria, Tranzakciós lista, Naplók, Elemzések, Grafikonok, Statisztikák, Auditok megjelenítése, adatok Exportálása.

1 Beléptetőkártya, 3 funkcióval

NAYAX rendszerünk segítségével Cége RFID beléptetőkártyáját vagy az általunk biztosított egyedi azonosítót a beléptetésen kívül további 2 extra funkcióval is képesek vagyunk ellátni!

  1. A kártya használatával a kártya tulajdonosa a Cég által meghatározott termékekre és a Cég által megállapított napi, heti  vagy havi keretösszeg erejéig korlátlanul fogyaszthat a rendszerrel ellátott automatáinkból. Amennyiben egy üzemeltetési helyen több automatánk is el van látva NAYAX rendszerünkkel, úgy bármely automatából történhet a vásárlás!  A kártya csak az előre meghatározott keretösszeg kimerüléséig használható, így a Cég ilyen jellegű kiadásokra fordított költségvetése kiszámíthatóvá válik! 
  2. Dolgozó a Céges keretösszeg kimerülése után is szabadon használhatja a kártyáját, mely innentől DEBIT kártyaként funkciónál. Tehát amennyiben a dolgozó az automata pénzkezelő rendszerein keresztül készpénzzel tölti fel a saját kártyáját, akkor onnantól kezdve az általa feltöltött összeget korlátlan ideig leforgalmazhatja az automata termékválasztékából! A rendszer képes különállóan kezelni a Céges és a Privát kasszát, így biztosítva bárki számára a korlátlan készpénzmentes automata használatot.

Amennyiben kártyájuk nem lenne kompatibilis Nayax rendszerünkkel, úgy Cégünk által biztosított egyedi RFID azonosítók egyedi sorszámozott Matrica vagy Kulcstartó formájában egyaránt elérhetők, 1000+ darabszámban azonnal raktárról! 

Egyszerű hó-végi elszámolás, akár dolgozónkénti fogyasztásra lebontva

Létrehozhat több dolgozói csoportot (Standard, Manager, Dolgozói, stb.), havi fixen feltöltődő keretösszegekkel, külön meghatározhatja a csoportonkénti keretösszegeket, adhat ki akár személyenként is extra egyszeri vagy állandó plusz összeget, a hó-végi elszámolásnál a saját webes hozzáférésük által egyszerűen láthatja majd, hogy mekkora volt az adott időszak alatt keletkezett teljes fogyasztás összege.

Ebből készíthet statisztikát, kinyerhet minden, a vásárlásokkal kapcsolatos adatot. Mivel mi ugyanennek a rendszernek az adataiból készítjük el az aktuális havi számláját, így Ön bármikor könnyedén ellenőrizheti a számlában szereplő adatok és elszámolások helyességét!

A feltöltött/lefogyasztott összegről minden hónap elején/tárgyhót követő héten automatikusan küldjük a Megrendelőnek a számlát, mely kávégép bérleti díjat tartalmaz, a Cafeteria rendszerbe beilleszthető, és mivel a tevékenység szolgáltatás jellegű, ezért a szolgáltatás elszámolható, az ÁFA visszaigényelhető.

A szolgáltatás igénybevételének feltételei:

A NAYAX rendszert 2 féle beállítással tudjuk biztosítani: HALMOZÓDÓ vagy NULLÁZÓDÓ opcióval.

HALMOZÓDÓ: A dolgozó részére hónap első napján automatikusan feltöltődő keretösszeg tárgyhónapot követően is felhasználható marad, és korlátlan ideig lefogyasztható. A teljes feltöltött összeget számlázzuk, tárgyhó első hetében.

NULLÁZÓDÓ: A dolgozó részére hónap első napján automatikusan feltöltődő keretösszeg kizárólag tárgyhó végéig fogyasztható le, ezt követően a megmaradt kredit törlődik, és a következő havi keretösszeg töltődik fel. A valóban lefogyasztott összegeket utólag összesítjük, és csak ezeket számlázzuk ki. Mivel az első opciótól eltérően itt a kiszámlázandó bevétel nem garantált, viszont a beruházás költsége és a szolgáltatás havidíja Cégünknek ugyanakkora, ezért van magasabb minimum összesített feltöltési összeg meghatározva. Azonban a havonta kiszámlázott összeg  ebben az esetben sem lehet kevesebb bruttó 80.000 forintnál.

HALMOZÓDÓ: Minimum havi összesített feltöltés összege 120.000 Ft, kártyánként minimum 2.500 Ft.

NULLÁZÓDÓ: Minimum havi összesített feltöltés összege 150.000 Ft, kártyánként minimum 2.500 Ft.        

A feltüntetett összegek bruttó összegek, és havonta/kártyánként értendőek! A szolgáltatás havidíja 0 Ft!